Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Μήνυμα ενός αξιωματικού του στρατού...

  • Αν θέλανε οι διάφοροι καραγκιόζηδες που μας κυβερνάνε εδώ και χρόνια να βγάλουν αυτήν την πανέμορφη, αλλά δύσμοιρη χώρα από την κόλαση που βρίσκεται θα έκαναν κάτι πολύ απλό και άμεσο: Αξιοποίηση του ορυκτού της πλούτου.
  • Έφθασε στα χέρια μου η απόλυτα επιστημονικά τεκμηριωμένη μελέτη των καθηγητών ορυκτολογίας στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Ανανία Τσιραμπίδη και Ανέστη Φιλιππίδη.
  • Προσέξτε τι νούμερα αναφέρουν για την αξία των ορυκτών στην Ελλάδα. Τα βιομηχανικά ορυκτά και πετρώματα αξίζουν σήμερα 60 δισ. ευρώ. Τα συνολικά αποθέματα των μεταλλικών ορυκτών έχουν αξία 72 δισ. ευρώ. Τα αποθέματα των ενεργειακών ορυκτών πρώτων υλών έχουν αξία 1.362 δισ. ευρώ, από τα οποία τα 268 δις. ευρώ ανήκουν στους λυχνίτες, τους οποίους εκμεταλλευόμαστε για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.
  • Τα υποθετικά αποθέματα πετρελαίου είναι 10 δισ. βαρέλια με τρέχουσα αξία 685 δισ. ευρώ και αντίστοιχα του φυσικού αερίου 3,5 τρισ. κυβικά μέτρα με τρέχουσα αξία 409 δισ. ευρώ.
  • Κι όπως καταλήγουν οι δύο καθηγητές της Θεσσαλονίκης εάν το 1/3 μόνο αυτής της ελληνικής περιουσίας δινόταν προς εκμετάλλευση θα είχε μηδενιστεί το ελληνικό εξωτερικό χρέος.
  • Η πρόταση των δύο καθηγητών είναι να παραχωρηθούν τώρα δικαιώματα εκμετάλλευσης του ορυκτού πλούτου της Ελλάδας σε ενδιαφερόμενους ήδη μεγάλους επιχειρηματικούς, οικονομικούς ομίλους των ΗΠΑ και της Γερμανίας που ήδη έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον με αντάλλαγμα προείσπραξη μέρους των προσδοκώμενων εσόδων.
  • «Συμμετέχω στο παγκόσμιο οικονομικό forum από το Μάρτιο μέχρι σήμερα. Κάθε μήνα πηγαίνουμε στις περιφερειακές συναντήσεις του forum. Μεγάλοι επιχειρηματικοί κύκλοι και κράτη συμμετέχουν σε αυτό. Από το Μάιο έως σήμερα υπάρχει μια μεγάλη αλλαγή αντίληψης για το θέμα της Ελλάδας. Δηλαδή το Μάιο ακούγαμε τυπικά προς τα έξω ότι θα στηρίξουμε την Ελλάδα , πιστεύουμε ότι είναι δυνατόν να παράγει ανάπτυξη και να αποπληρώσει το χρέος της, δηλαδή ένα θετικό κλίμα υποστήριξης, Πλέον το κλίμα αυτό έχει αλλάξει άρδην. Αυτό που άκουσα στη Κίνα στα πλαίσια της καλοκαιρινής συνάντησης πριν από 2 εβδομάδες ήταν μια ευχή θα έλεγα του επιχειρηματικού κόσμου να χρεοκοπήσει η Ελλάδα. Θεωρούν πως έτσι πρέπει να γίνει γιατί δεν πάει άλλο. Το πιο απογοητευτικό: η ομιλία του Κινέζου πρωθυπουργού ο οποίος ζήτησε εμπράγματες εγγυήσεις και για την Ελλάδα και για την Ευρώπη και αυτό ξεκίνησε από τη λάθος τακτική να υποσχεθούμε εγγυήσεις στη Φιλανδία…»
  • Ποιος μου είπε όλα αυτά τα αποκαλυπτικά και τρομακτικά ; Η κ.Θεοδώρα Διονυσία Αυγερινοπούλου , βουλευτής Επικρατείας ΝΔ .
  • Και θα μου πει τώρα ο υπουργός για τις επενδύσεις στην Ελλάδα Μιχάλης Χρυσοχοίδης : «Και οι Γερμανοί επιχειρηματίες που ήρθαν προχτές στην Ελλάδα τι γύρευαν; Να χρεοκοπήσει η Ελλάδα;».
  • Λοιπόν ακούστε τώρα ποιο έγγραφο κυκλοφορεί στους επενδυτικούς οίκους της Γερμανίας από το Εμποροβιομηχανικό Επιμελητήριο της Γερμανικής Ομοσπονδίας:
  • «Μέχρι να αλλάξουν νόμοι και διαδικασίες στην Ελλάδα για τις ξένες επιχειρήσεις , μην βιαστείτε να επενδύσετε στην Ελλάδα. Οι προοπτικές αλλάζουν προς το καλύτερο καθώς αλλάζουν οι εργασιακές σχέσεις και τα μισθολόγια εργαζομένων στην Ελλάδα».
  • Αυτό λέει έγγραφο του Εμποροβιομηχανικού Επιμελητηρίου της Γερμανίας στους «επενδυτές-σωτήρες» που περιμένουνε. Όχι ακόμα λένε στην Ελλάδα. Μπορεί αύριο να την λένε «Ελλαδιστάν» ή Μπανανιστάν …
     
  • Η κατάρρευση και η διάλυση του κράτους, γιατί στην κυβέρνηση βρίσκονται τεμπελχανάδες, ανίκανοι και δειλοί φαίνεται μερικές φορές και μέσα από μικρά, απλά, αλλά πολύ σημαντικά γεγονότα.
  • Προσέξτε σε ποιο κοτέτσι ζούμε. Όπως για όλους τους Έλληνες ανέργους υπάρχει ο ΟΑΕΔ (για επιδόματα ανεργίας, για ανεύρεση εργασίας, κ. λπ.) έτσι και για τους χιλιάδες Έλληνες ναυτικούς υπάρχει το ΓΕΝΕ, μία υπηρεσία του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας όπου ο Έλληνας ναυτικός απευθύνεται για να μάθει που υπάρχει δουλειά στα πλοία, ποιος εφοπλιστής ζητάει ναυτικούς για τα καράβια του κ.λπ.
  • Αυτή λοιπόν η πολύ κρίσιμη για τους ναυτικούς υπηρεσία ΓΕΝΕ από την οποία βρίσκουν δουλειά οι άνεργοι Έλληνες ναυτικοί από τα μέσα Αυγούστου, δεν διαθέτει ούτε την ηλεκτρονική της σελίδα όπου μπαίνοντας έβλεπες ποια εταιρεία χρειάζεται ναυτικούς αλλά δεν διαθέτει ούτε πλέον e mail. Δηλαδή αυτή τη στιγμή άνεργος Έλληνας ναυτικός δεν μπορεί να μάθει που υπάρχουν κενές θέσεις για να εργαστεί.
  • Τυχαίο; Δεν νομίζω… Καθώς πλοίαρχος Β’ του Εμπορικού Ναυτικού (που έχω το όνομά του) με ειδοποιεί ότι είναι ξέμπαρκος από τον Μάρτιο του 2010 όχι μόνο γιατί δεν μπορεί να μάθει που υπάρχουν κενές θέσεις αλλά και γιατί από το 2001 όπως μου λέει σε e mail που μου έστειλε οι Έλληνες εφοπλιστές άρχισαν να διώχνουν τους Έλληνες ναυτικούς από τα πλοία τους.
  • Μου γράφει ο φίλος μου ναυτικός: «Αρχικά έδιωξαν τα κατώτερα πληρώματα (αναφέρομαι πάντα στα ποντοπόρα πλοία) και ως το 2004 δεν υπήρχε ούτε για δείγμα κατώτερο πλήρωμα Έλληνας σε ποντοπόρο. Αυτό δειλά δειλά επεκτάθηκε και στους αξιωματικούς των πλοίων. Φτάνοντας λοιπόν σήμερα στα υπό ελληνική σημαία πλοία να μην υπάρχει κανένας Έλληνας κατώτερο πλήρωμα και οι Αξιωματικοί να αντιμετωπίζουν μεγάλη ανεργία.».
  • Και κάπως έτσι καταρρέει ένας ακόμα πυλώνας της ελληνικής οικονομίας που είναι η εμπορική ναυτιλία μας, καθώς αυξάνονται οι άνεργοι και τα ελληνικά πλοία αφήνοντας έρμαια στα χέρια αλλοδαπών ναυτικών.
  • Ο Γάλλος οικονομολόγος και σύμβουλος της γαλλικής κυβέρνησης, Jacques Delpla, δήλωσε πρόσφατα ότι η Γερμανία χρωστάει περισσότερα στην Ελλάδα, από ότι η Ελλάδα στη Γερμανία.
  • Μετά το τέλος του Β’ παγκοσμίου πολέμου η Συνδιάσκεψη των Παρισίων επιδίκασε στην Ελλάδα 7,1 δισ. δολάρια για πολεμικές επανορθώσεις.
  • Σε σημερινά λεφτά, εάν υπολογιστεί ο μέσος τόκος των κρατικών ομολόγων των ΗΠΑ από το 1944 μέχρι το 2010 που είναι περίπου 6%, η Γερμανία χρωστάει στην Ελλάδα περίπου 500 δισ. δολάρια.
  • Στις 2 Ιουλίου 2011 ο Γάλλος οικονομολόγος και σύμβουλος της γαλλικής κυβέρνησης Jacques Delpla δήλωσε ότι οι συνολικές οφειλές της Γερμανίας στην Ελλάδα για τις καταστροφές σε υποδομές και ανθρώπους που προκάλεσε στο Β’ Παγκόσμιο πόλεμο, ανέρχονται σε 575 δισ. δολάρια.
  • Ο ιστορικός οικονομολογίας, Dr. Albrech Ritschl συνέστησε στη Γερμανία να ακολουθήσει μια περισσότερο μετριοπαθή πολιτική στην ευρωπαϊκή κρίση την τελευταία τριετία, γιατί είναι πολύ πιθανό να βρεθεί αντιμέτωπη με δικαιολογημένες απαιτήσεις για πολεμικές επανορθώσεις από την Ελλάδα. Η σχετική δήλωση εμφανίστηκε στο γερμανικό Spiegel και στην αγγλική εφημερίδα Guardian τον περασμένο Ιούνιο.
  • Σε όλα αυτά η ελληνική κυβέρνηση «ποιεί την νήσσαν», ούτε καν παρίσταται στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης όπου γίνεται νομικός αγώνας για την καταβολή αποζημιώσεων στους Έλληνες του Διστόμου και όλα αυτά για να μην θυμώσει η Μέρκελ και ο Σόιμπλε και μας κόψουν τη δόση μας…
  • Μία ακόμη εθνική ντροπή.
     
  • Δημοσιεύω σήμερα χωρίς να αλλάξω ούτε μία λέξη ένα email που μου έστειλε αξιωματικός του ελληνικού στρατού που είναι ο καθρέπτης της απελπισίας των Ελλήνων σήμερα:
  • «Είμαι κάτω από 55 ετών Ανώτερος Αξιωματικός ε.α. και φτύνω στα μούτρα σας.
  • Έχω τιμηθεί με όλα τα μετάλλια και τα παράσημα, με εύφημο μνεία για τις υπηρεσίες μου, δεν έχω τιμωρηθεί ποτέ μου κι έχω υπηρετήσει σε όλο τον κόσμο.
  • Έχω υπηρετήσει 22 χρόνια στην ειδική μονάδα ΧΩΚ και ήμουνα παντού και πάντα και στην κρίση των Ιμίων ενεργοποίησα του πυραύλους ΧΩΚ.
  • Στα 39 μου έπαθα έμφραγμα και υποβλήθηκα σε εγχείρηση ανοιχτής καρδιάς…
  • Από τότε υπηρέτησα σε υπηρεσία γραφείου, αποφάσισα να παραιτηθώ στα 50 μου με σκοπό να φροντίσω την υγεία μου…
  • Επειδή σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, τα μοσχεύματα έχουν ορισμένο χρόνο ζωής δεν πρόκειται να φτάσω στην ηλικία των 55 ετών, φτύνω τώρα στα μούτρα σας γιατί δεν προλαβαίνω να φτύσω στους τάφους σας.
  • Λυπάμαι μόνο που από τους Αξιωματικούς του Κέντρου Επιχειρήσεων είμαι ο μόνος στη Ζωή από τους τρεις συμμαθητές μου στην ίδια υπηρεσία, έχουν πεθάνει οι δύο σε ηλικία 40 χρονών και φέτος πέθανε και ο αντικαταστάτης μου σε ηλικία 35 ετών, όλοι από έμφραγμα κι όλοι από το υψηλό στρες.
  • Λυπάμαι μόνο που δημιούργησα οικογένεια με τρία παιδιά, και τα τρία επιστήμονες και άνεργα!
  • Λυπάμαι που τόσα χρόνια ήμουν δίκαιος και τίμιος, λυπάμαι που για τα χάλια της Πατρίδος μου εσείς είστε μοναδικοί υπεύθυνοι και την πληρώνουμε εμείς.
  • Λυπάμαι που με υποχρέωσαν να πληρώνω τα ταμεία σας και δεν μπορώ να εισπράξω τα χρήματα, ούτε καν τις εισφορές μου (λόγω αδυναμίας πληρωμής ΜΤΣ ΒΕΑ) και δεν μπορώ να βοηθήσω τα παιδιά μου.
  • Επειδή κάποιοι τα φάγανε και δεν τιμωρήθηκαν ΠΟΤΕ.
  • Λυπάμαι που τόσα χρόνια δεν σας πήγα στα δικαστήρια γιατί επί 30 χρόνια με υπολογισμένα 10 χρόνια υπηρεσίες και πέραν του ωραρίου, νυχτερινά και αργίες δεν πήρα ούτε μία δραχμή… υπερωρία, ενώ οι πλασματικές υπερωρίες πάνε σύννεφο παντού.
  • Υ.Γ. Επειδή δεν ήμουν ποτέ ζήτουλας θα ψάξω για μαύρη εργασία να βοηθήσω την οικογένειά μου για να μην φτάσω στο σημείο να σκοτώσω κάποιον πολιτικό ανεύθυνο.
  • Παραθέτω τα προσόντα μου, αν κάποιος μπορεί να με χρειαστεί.
  • Γνωρίζω αγγλικά, γνωρίζω υπολογιστές, γνωρίζω από ασυρμάτους, γνωρίζω όλα τα όπλα – ατομικά και ομαδικά – μπορώ να σκοτώσω από 300μ απόσταση, μπορώ να αναχαιτίσω ολόκληρο σμήνος αεροσκαφών και ελικοπτέρων, μπορώ να ανατινάξω οποιοδήποτε κτίριο, μπορώ να κάνω υποκλοπές τηλεπικοινωνιών, μπορώ να κάνω παρεμβολές, μπορώ να κάνω ότι δολιοφθορά μπορείτε να φανταστείτε. Έχω ειδική εκπαίδευση στους υπολογιστές με ότι αυτό συνεπάγεται…»
  • Μακρυγιάννης Χρήστος, Ανώτερος Αξιωματικός ε.α.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου